O nákupu

Jak nakupovat u Mandalamy

Máš na výběr dvě možnosti. Buď zaplatíš bankovním převodem na číslo účtu 229668709/0300, zřízený u ČSOB, nebo pomocí platební brány ČSOB – platebními kartami VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, Diners Club, atd. Zadáš pouze číslo své karty, datum platnosti a CVC kód ze zadní strany karty.

Využívám přepravní společnost Zásilkovna a ta si účtuje za své služby od 69 Kč. Při objednávce nad 2 500 Kč máš dopravu zdarma.

Po odeslání objednávky obdržíš potvrzovací e-mail. Po připsání platby na účet, se budu snažit vyřídit tvou objednávku do 24 hodin, pokud bude všechno zboží skladem. V momentě, kdy balíček předám přepravní společnosti, obdržíš další e-mail o odeslání zboží, spolu s referenčním číslem své zásilky. Sledovat její polohu můžeš v aplikaci Zásilkovna.cz.

Jestli na objednávku jakkoli spěcháš, uveď termín dodání do poznámky k objednávce. Pokusím se udělat maximum pro to, aby k tobě dorazila včas.

Zároveň měj prosím trpělivost. Někdy potřebuji dny volna a proto si dávám možnost maximální dodávky zboží do pěti pracovních dnů.

V případě, že jsi neobdržel/a potvrzující e-mail objednávky, nebo jsi neobdržel/a objednané zboží do šesti pracovních dnů od uskutečnění objednávky, kontaktuj mě na info@mandalama.cz , nebo na tel. +420 777 367 234.

Ano. Obchodní podmínky jsou shodné s podmínkami platnými pro ČR. Rozdíl však může být v termínu doručení objednávky. Obvyklý termín doručení je 5 pracovních dnů. Cena poštovného na Slovensko je se Zásilkovnou od 86 Kč.

Jestliže po odeslání objednávky zjistíš, že jsi se unáhlil/a a zboží nechceš, informuj mě prosím neprodleně na info@mandalama.cz nebo tel. +420 777 367 234. Nezapomeň uvést číslo objednávky, nebo své kontaktní údaje.

Pokud ti z jakéhokoliv důvodu nebude některý z produktů vyhovovat, můžeš ho do 14 dnů od převzetí vrátit a dostat své peníze zpět. Pro odstoupení od kupní smlouvy můžeš využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy, který je ke stažení ZDE.

Nepoužité a nepoškozené zboží v originálním balení pošli ( bez dobírky ) zpět na adresu Pohodová účetní, kterou najdeš v kontaktech. Peníze vracím pouze bankovním převodem (uveď prosím své číslo účtu a jméno). Tuto zásilku s označením „VRÁCENÍ ZBOŽÍ“ pošli nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí. 

Dopravu zboží zpět,  hradí kupující.

Na všechno zboží z e-shopu Mandalama.cz, se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců. Reklamace řeším dle platné legislativy a novely Obchodního zákoníku ČR. Reklamované zboží zabal do balíku, přilož vytisklou fakturu kterou najdeš v e-mailu a popiš vady daného produktu. Nezapomeň uvést své kontaktní údaje ( e-mail a telefonní číslo ). Tuto zásilku s označením „REKLAMACE“ pošli ( bez dobírky ) na adresu Pohodová účetní, kterou najdeš v kontaktech.

Po obdržení a posouzení reklamace tě budu v zákonné lhůtě (maximálně do 30-ti dnů) kontaktovat s návrhem jejího řešení. V případě oprávněné reklamace buď dané zboží opravím a zašlu zpět, nebo ho vyměním za nové, nebo ti vrátím peníze.

Pokud bude reklamace uznána jako neoprávněná, zašlu ti zboží zpět s vyrozuměním o zamítnutí reklamace a jeho odůvodněním. V případě že nebudeš souhlasit se zamítnutím reklamace, řeší se případy dle platných zákonů ČR.